Monday, December 12, 2011

NGERI :O

Assalamualaikum w.b.t  
Firstly, Alhamdulillah sebab dah dapat beli selipar crocs yang saya nak. Oke nie sebab terIkut-ikut dengan kakak ..Dia cakap selesa,.. So,. try la jugak sekali "baham selipar dia" muahahaha,
Eh?. Selesa jugak.. hohoho ..
*tak lebih tak kurang, macam ni la rupa dia*
p/s : gamba nie mr.google punya

Berbalik pada tajuk..
Ha,.. tengah syok cari selipar crocs yang sama ngan Rina punya terjumpa la satu link ini..
geeedapamely punyer.. dan inila CREDITS untuk malam ni...
Meh Rina sharekan serba sedikit :
boleh kan  :)



p/s : dah siap amaran tu..tak ikot lagi tak tahu la


p/s : erk.. 

p/s : maaaaaaak!


Meh Rina terangkan sikit.. ESKALATOR tu kan elekterik so getah serap elektrik dan melekat..
"rasanya macam nie lah"..

Jadi,, kepada siapa yang NAK JUGAK PAKAI "macam saya :D " janganlah bawak naik eskalator hohoho..
nasib la tak leh pakai pegi Giant..XD

4 comments:

  1. nasib la tak suka pakai croc g jln2 hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe..saya tak suka pakai crocs nanti kena baham dgn buaya..;p

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. xpe buaye tu dah mati pon..XD

    ReplyDelete